احساس ناتوانى مى كنم.انگار دستام بسته ست و كارى ازم برنمياد.
اين آخر هفته هم اگه به خير بگذره قول مى دم كمتر استرس وارد زندگيم كنم.جمعه يه بار سنگينى از رو دوشم برداشته مى شه.
از شنبه واقعا به كارام مى رسم.
لعنتى.استرس دارم!!!!!
سى ُم...ما را در سایت سى ُم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78