دوست داشتن

خرید بک لینک

دوست داشتن اين شكليه كه دارى ازش عذاب ميكشى، اما نميخواى خار بره تو پاش. نهايتا هم به جاى اون از خودت متنفر ميشى.

خسته شدم از بدو بدو. خسته شدم. خيلى وقت بود گريه نكرده بودم.

امروز عجيب بود. همه تلاشمو ميكنم اما باز كم ميارم

پر از انرژى ام اما دوس دارم بميرم:(

سى ُم...

ما را در سایت سى ُم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 23:49

صفحه بندی