وقتی های هستم همه چی شفاف و واضحه. مثل این که نیازی نیست عجله کنم برای داشتن چیزی. کافیه به سمتش حرکت کنم. یه چیزی میشه دیگه.
جالب اینه که بیشتر از هرکسی باید اینو به خودم بگم. تو لحظه بودن.
سى ُم...
ما را در سایت سى ُم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 18:02