سى ُم

خرید بک لینک
امیرعلی عزیزمامسال دقیقا چهارمین سالیه که اینطوری میگذره. و من بی قرارم. کاش میدونستی فکرت چه خوف و رجایی ایجاد میکنه. کاش میدونستی چهار ساله منتظرم صداتو بشنوم. صدایی غیر این که میشه تمومش کنی؟ میشد یا نمیشد، مسئله نبود. چون تو راهی جلوم نذاشتی.امیرعلی عزیزم. این روزا عین دیوونه ها به هرکی میرسم از تو میگم. از روزایی که گذشت. بچه بودم. بچه هستم. چه منطقی هستش تو دوست داشتن ادمی که حتی براش مهم نیست مردی یا زنده؟مینویسم که یادم بره. شاید بخونی. شاید بدونی. تو راحت میتونستی پیدام کنی. اما نخواستی. ادامه دادنت توی ذهنم یه اشتباه ۴ ساله س. دیگه بیش از این لیاقت نداری ادامه پیدا کنی. چون تو نخواستی. تو بدترین لحظه تنهام گذاشتی.اما هنوز امیدوارم یه جایی که دیگه امیدی ندارم ببینمت پیدات بشه. و بفهمی مدت هاست که دیر شده. کاش اینجا رو بخونی. کاش بفهمی چقدر برام مهم بودی. آدم من بودی. کاش یه روزی بفهمی که انقدر دیره که تموم روزای بعدش عذابش باهات بمونه.امیرعلی عزیزم. جلوی بولینگ چمران، ساعت ۷ شب من منتظرت میمونم. نیستی. شاید مردی. کاش من برات نمرده بودم. مراقب خودت باش. این خزعبلات رو هم هرگز هیچ کسی نمیخونه. اگر بخونه هم تو نیستی که بخونی:) سى ُم...ادامه مطلب

ما را در سایت سى ُم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 18:27

بالاخره پیداش کردم.

اگه پرسیدن ازتون بگین اره. جوینده یابنده ست.

حالا فقط کافیه جواب ایمیلم رو بده. انقد خوشحالم که نمیدونم باید تا جوابمو میده چیکار کنم.

کاش...

منتظرتم. بدجور

سى ُم...

ما را در سایت سى ُم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 18:27

وقتی های هستم همه چی شفاف و واضحه. مثل این که نیازی نیست عجله کنم برای داشتن چیزی. کافیه به سمتش حرکت کنم. یه چیزی میشه دیگه.

جالب اینه که بیشتر از هرکسی باید اینو به خودم بگم. تو لحظه بودن.

سى ُم...

ما را در سایت سى ُم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 18:02

باید آینده رو بسازی. به آدمی فکر کن که سال ها بعد خواهی بود. به این که حسرتات چیا خواهند بود. به این که آیا خودتو سرزنش میکنی بابت تصمیمات امروزت؟ این که اصلا اتفاقا زودتر بیفتن یا براشون عجله نکنی فرقی میکنه برای آدم اون موقع؟ فرق می کنه برات؟

+ شما می تونین به خدا اعتقاد نداشته باشین. اما این باعث نمیشه خدا یهو پوف! نابود بشه. فقط این شما هستین که تصمیم گرفتین تنهایی این مسیر رو طی کنین.

سى ُم...

ما را در سایت سى ُم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 18:02

شب تاریک مثل چشمام

مثل موهات

روشن

مثل نور اتیش فندکم

ترکیبشون برام قابل تحمل نیست

نه جدیدا قرص میخورم بخوابم

خودمو نمیشناسم

خودمو به اون راه میزنم

دستام که شماره تو میگیرن

متنفرم عزیزم

ازت متنفرم اما هنوز اینو نمیدونه

one heartbreak away

سى ُم...

ما را در سایت سى ُم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 23:48

صفحه بندی