خب من ادم حسودى هستم. وقتى ميبينم يكى يكى ديگه رو خيلى دوس داره يه جاى خالى تو قلبم احساس ميكنم
بعد انگار از زمين و زمان شاكى باشم واسه خالى بودنش
بعد اما اگه كسى هم دوسم داشته باشه پسش ميزنم. جورى كه خودم هم نميفهمم چجور. از عمق ناخودآگاهم
سى ُم...ما را در سایت سى ُم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87